Jabse Ink Home
804 
 Ink Home • Jabse •
  ВходПишиRSS КалендарКапсулиАвтори 804 • Статии 27649 • Коментари 1385  
аз мога повече | дистанционно обучение | ЦПО "Онлайн" | онлайн | microsoft | sql | linux | курсове | бижута | системно администриране | cisco | java | vmware | дистанционно | онлайн магазин | София | Magniflex | безплатна доставка | здраве | www.lekuva.net | промоция | iSleep | мемори пяна |
Най-четени : днес • вчера • 7 дни • 30 дни • случайна история • статия на деня

VP Дизелови Помпи - Диагностика и Ремонт

   от 20-02-2018 12:29 VP Дизелови Помпи - Диагностика и Ремонт : Jabse.InK (5.5/10) 297
София Дизел Център извършва следните услуги, свързани с VP помпи:

Демонтаж и монтаж на помпата от превозното средство
Диагностика на помпата на стенд
Установяване на повредата, разглобяване и дефектиране
Подмяна на дефектните елементи на помпата
Регулиране на стойностите на стенд
Зацепване и центровка на помпата
Доставка на отремонтирани Common Rail помпи в цялата страна
Оригинални резервни части

ПРИНЦИП НА ДЕЙСТВИЕ НА VP ПОМПИ BOSCH
Това са едни от най-разпростанените видове електронни роторни помпи, управлявани чрез електромагнитен клапан.

Тази система на впръскване има 2 управляващи модула за електронно дизелово регулиране – един модул за двигателя на автомобила и един управляващ блок на помпата. Това се налага за да се избегне от една страна прегряването на определени електронни компоненти и от друга – влиянието на паразитни сигнали, които могат да бъдат генерирани в помпата поради висок интензитет на токовете.

Управляващият блок на помпата записва подадените сигнали от датчиците за ъгъл на ротация и температура на горивото и ги използва за оптимално адаптиране на точката на впръскване.

Управляващият модул на двигателя отчита всички останали специфични данни и на база на тези информации осъществява необходимите регулирания на двигателя.

Основните функции на VP помпите са да инициализират впръскване в точния момент, в достатъчно количество и при възможно най-високо налягане. Те осигуряват икономично и равномерно функциониране на дизеловия двигател, както и много слабо замърсяване. Допълнителни функии на управление и регулиране позволяват намаляване на вредните емисии, намаляване на изразходваното гориво и подобряване на сигурността и комфорта.

Ремонтът, обслужването и монтирането на тези помпи изискват специализирано оборудване.

ПОМПА BOSCH VP 29/30
Помпите с аксиални бутала и електронно управление VP 29/30 са разработени за мотори с индиректно впръскване. Те имат електронен активатор или електромагнитен клапан за високо налягане. Тази помпа генерира максимално налягане на ниво инжектор от 800 bar за двигатели на бавен режим и 1400 bar за бързи двигатели. Максималното подаване на мощност към всеки от цилиндрите е 25 kW.

Този вид помпи са монтирани на Ford Transit 2000г., Ford Mondeo 2,0 TDDI, Ford Focus, Ford Fiesta, Opel Astra 1,7DT и др.

ПОМПА BOSCH VP 44
VP помпите с радиални бутала VP 44 са специално разработени от BOSCH за бързи дизелови двигатели, с директно впръскване и максимално подаване на мощност към всеки от цилиндрите от 37 kW. Помпата се характеризира с голяма динамика относно регулирането на дебита и началото на впръскване, както и максимално налягане от 1800 bar на инжекторите.

Този вид помпи са монтирани на Ford Transit 2000 г., Ford Mondeo 2,4 TDDI, AUDI A4, A6, A8 2.5 TDI, SCODA Superb 2,5 TDI, VW Passat 2,5 TDI, Опел Астра, Vectra, Zafira, Omega, Frontera, Синтра, BMW 318d, 320d, 520d, Nissan Patrol, Almera, John Deere, MAN, VOLVO, CUMMINS и др.


Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 :
автор : sofiadieselcenter • 0 коментара • 956 прочитания • 323 уникални

таг : ремонт помпа vp гнп дизел сервиз софия център рециклиране помпи




Коментар :


Твоето име : Вход

Въведете числото : cтo и ceдeмнaйceт      


© Jabse 2024 • eServiceinfo.com • onTap.bg • PoBlizo.com •